Jak złożyć zamówienie?

Wszystkie zamówienia przyjmujemy drogą mailową, pod adresem: biuro@polesystems.pl. W zamówieniu należy podać: imię, nazwisko (nazwę firmy), adres dostawy, telefon kontaktowy, wybrany produkt oraz jego specyfikację (kolor i wysokość w przypadku rurki, kolor w przypadku koła i materaca). W wiadomości mailowej otrzymacie Państwo wycenę wraz z danymi do przelewu. Nie ma innej drogi składania zamówienia niż mailowa. By zamówienie zostało realizowane wymagane jest min. 30% zaliczki oraz przed wysyłką 100% ceny zamówienia.

Ile trwa realizacja zamówienia?

Każda rurka do pole dance i koło do aerial dance a także materace są wykonywane w odpowiedzi na konkretne zamówienie i czas oczekiwania jest określany indywidualnie przy każdym zamówieniu. Termin realizacji zależy od: terminu wpłaty, dostępności materiału i specyfiki. Nie powinien być dłuższy  niż 21 dni.

Czy otrzymam fakturę?

Oczywiście, że tak! Jesteśmy polską firmą, która działa na rynku od kilku lat. Jeśli potrzebujecie Państwo faktury, dajcie nam o tym znać podczas składania zamówienia.

Czy istnieje możliwość osobistego odbioru towaru?

Oczywiście, że tak! Opłacone zamówienie można odebrać w Łodzi, na ul. Lipowej 15/17, po uprzednim ustaleniu terminu odbioru.

Jak zamontować rurkę?

Wszystkie produkowane przez nas rurki do pole dance są rurkami rozporowymi. Do każdego zamówienia dołączamy prostą instrukcje montażu.

Jaką podać długość rurki?

Aby prawidłowo zmierzyć pomieszczenie, skorzystaj z miarki. Pamiętaj, że w każdym budownictwie zdarzają się krzywe sufity, a wysokość pomieszczenia w różnych miejscach może się różnić nawet kilka centymetrów! My potrzebujemy wyłącznie rzeczywistą wysokość pomieszczenia lub miejsca rurki.

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Każdy zamówiony towar jest wykonywany w odpowiedzi na indywidualne zamówienie, w związku z czym nie uwzględniamy reklamacji innych niż te wynikające z winy producenta.Każdy zamówiony towar jest wykonywany w odpowiedzi na indywidualne zamówienie, w związku z czym nie uwzględniamy reklamacji innych niż te wynikające z winy producenta.

Czy dajecie gwarancje?

Tak. Nasze produkty podlegają rocznej gwarancji. Warunki gwarancyjne znajdziesz w regulaminie.

Ile zapłacę za przesyłkę?

Koszt przesyłki uzależniony jest od parametrów każdego zamówienia. Koszty przesyłki podawane są w przesyłanej wycenie, po przyjęciu zamówienia. Istnieje możliwość zamówienia produktów z dowozem i montażem.

Nie ma tu odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas na adres:

polesystems@gmail.com